Werken bij Creq? Wij zoeken jou!

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

Creq heeft de ambitie om zorgorganisaties te ondersteunen bij veranderingen van A naar B, met mens, ICT en processen als belangrijke drivers, zodat de organisatie klaar is voor de toekomst. Wil jij op een praktische manier bijdrage aan deze ambitie? Word dan onze nieuwe consultant!

Wie zoeken we?

  • Als consultant voer je zelfstandig en in teamverband implementatietrajecten uit bij onze klanten. Die bevinden zich vooral in de (langdurige) zorgsector, zoals VVT-instellingen, instellingen voor mensen met een beperking, jeugdzorginstellingen en welzijnsorganisaties.
  • Je ondersteunt de klant bij het kiezen, implementeren en optimaliseren van de software die zij gebruiken. Denk aan Zorgtechnologie, Artificiële intelligentie (A.I.), Elektronische Clientendossiers (ECD’s) of een digitale werkomgeving.
  • Je modelleert en beschrijft data en processen.
  • Op basis van een functioneel ontwerp richt je de software ook als zodanig in.
  • Je past verandermanagement toe op verschillende wijze in de verschillende fase van verandering, denk aan: kennismomenten, webinars, coaching-on-the job.
  • Je verleent support aan onze klanten waarbij wij applicaties hebben geïmplementeerd.
  • Ongeveer 80% van je werktijd ben je op locatie bij onze klanten. Afhankelijk van de omvang van de trajecten draai je gemiddeld 2-3 projecten tegelijkertijd. De overige tijd gebruik je om thuis of op ons kantoor in Zoetermeer jouw kennis en ontwikkeling van de markt bij te houden of om samen met collega’s aan kennisdeling te doen.
  • Jij bent een professional met minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Je hebt een HBO/WO-opleiding afgerond, bijvoorbeeld in de richting Bestuurskunde, Bedrijfskunde, Informatica, Informatiemanagement, Veranderkunde, Gezondheidswetenschappen of ICT.
  • Je hebt affiniteit met ICT en de zorgsector.
  • Ervaring met relevante ICT toepassingen in de zorg is een pré
  • Gewaardeerde competenties zijn onder andere: conceptueel denkvermogen, pragmatisch handelen, goede analytische en communicatieve vaardigheden. Je kunt goed zelfstandig werken, maar je hecht ook waarde aan het werken in teamverband. Op termijn wil je doorgroeien naar senior of managing consultant, waarbij je zelfstandig implementatietrajecten of andere projecten in ons vakgebied gaat doen

Waarom Creq?

Werken bij Creq is elke dag anders. Samen met zo’n 10 gedreven en gezellige collega’s werk je elke dag aan het optimaliseren van processen en systemen in de zorg. Jouw collega’s ondersteunen je, zijn er om mee te sparren en staan open voor nieuwe en frisse ideeën. Binnen Creq heb je veel vrijheid om je eigen agenda in te delen, is er veel ruimte voor eigen initiatief en kun je zelf je eigen groeipad en ontwikkelingsrichting bepalen. Je krijgt een mentor toegewezen die jou hierbij begeleidt. Onze arbeidsvoorwaarden passen hierbij, zoals:

  • Marktconform salaris
  • Bonusregeling (eindejaarsuitkering)
  • Auto, laptop en telefoon
  • 26 vakantiedagen bij fulltime dienstverband
  • Goede pensioenregeling
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om thuis te werken
  • Mogelijkheid tot studie/cursus/opleiding
  • Contract voor bepaalde tijd met omzetting naar vast contract bij goed functioneren.

Hoe ziet het proces eruit?

Solliciteren is mogelijk t/m 20 juni 2022.

De sollicitatieprocedure kent een tweetal gespreksrondes: a.) een algemene kennismaking en b.) een casusgericht interview met aansluitend de arbeidsvoorwaarden. We streven ernaar om dit proces binnen 4 weken af te ronden.

Enthousiast?

Stuur dan je CV en motivatiebrief of video naar info@creq.nl.