Kick-off Xperity bij Cardia

Afgelopen maandag was de officiële kick-off van het CRM-project van Cardia, in samenwerking met Creq en Xperity. Dit project zal een grote verandering teweegbrengen in de klantrelatiebeheerprocessen van Cardia.
Creq heeft een cruciale rol gespeeld in het identificeren van de behoeften en werkprocessen van het klantbureau van Cardia, dat in contact staat met potentiële en bestaande cliënten voor huur- en zorgwoningen. Op dit moment worden inhuizing en inzorgname nog niet efficiënt in de cloud beheerd, wat leidt tot tijdrovend handmatig werk en gebrek aan integratie met Ons Nedap.

Het verlangen van medewerkers bij het klantbureau en woonzorgcoördinatoren om te werken met één allesomvattende applicatie wordt nu werkelijkheid. Onze Creq consultant, Tessa de Graaff, zal als projectmanager samenwerken met CRM-expert Xperity om het CRM-systeem “Community Care” op basis van Microsoft Dynamics te implementeren. Dit platform biedt een naadloze overgang naar cloud-based CRM, met gestroomlijnd klantcontact, dossierbeheer en gedeeltelijk geautomatiseerd wachtlijstbeheer. De samenwerking tussen Creq, Cardia en Xperity heeft geresulteerd in verschillende functionele packs die in de komende weken stapsgewijs zullen worden geïmplementeerd.

Daarnaast is Creq integratiepartner van Nedap, wat van grote waarde is voor dit project. Zo kunnen wij goed adviseren over de koppelingen tussen Nedap en het nieuwe CRM systeem.

Deze CRM-transformatie komt op een moment waarin CRM in de zorgsector steeds belangrijker wordt. We kijken uit naar een succesvolle samenwerking en de positieve impact die dit project zal hebben op de zorgverlening bij Cardia!