Cliënten begeleiden via videobellen, online vergaderen met collega’s of cliënten ondersteunen bij het bellen met familie. Het is fijn dat het kan, maar niet altijd even makkelijk! Concreet kunnen ondersteunen in het gebruik van Carenzorgt, Google Hangouts, Microsoft Teams, Webex, Skype, Facetime of Whatsapp.
De Creq Supportdesk helpt je graag in deze bijzondere tijden met ondersteuning op afstand. Ons team kan telefonisch of digitaal helpen bij vragen rond het gebruik van een nieuwe app, meedenken over welke applicatie geschikt zou zijn om digitaal samen te werken of ondersteunen bij andere digitale uitdagingen.
Creq begeleidt al jaren zorgmedewerkers bij allerlei vormen van digitaal samenwerken, zoals bijvoorbeeld videobellen en online samenwerken met Microsoft Office. Wij willen onze kennis graag beschikbaar stellen zodat zorgmedewerkers en cliënten zo goed mogelijk deze Corona uitbraak kunnen doorstaan.
Heb je hulp nodig? Maak dan gebruik van onze live chatfunctie op de website!